نگران و ناامید هستین و حس می کنین زندگی جای مزخرفیه؟ پس دعوتتون می کنم به مغازه‌ی خودکشی! 
اینجا هر وسیله ای بخواین هست تا بتونین خودتونو راحت بکشین. شعار مغازه اینه:" آیا تو زندگی شکست خورده اید؟حداقل تو مرگ موفق باشین." 

تو شهری که همه‌ی مردمش ناامید و از زندگی متنفرن؛ خودکشی یه چیز عادیه. هر کسی هر وقت خواست می تونه خودشو راحت کنه. حتی برای راحت خودکشی کردن، یه مغازه تو این شهر وجود داره و 
داستان کتاب درمورد خانواده‌ی تواچه که مغازه‌ی خودکشی رو اداره می کنن. 
افرادی که با وجود تمام ناراحتی ها خودشونو نمی کشن و موظفن زنده بمونن تا به بقیه مردم برای مرگ راحت کمک کنن.
مقدمه‌ی مترجم که اسمشون احسان کرم ویسی هست رو پایین قرار دادم.

 

 


این کتاب واقعا داستان جالب و قشنگی داره. نویسنده با استفاده از طنز تلخ، داستان و ماجرای زندگی آدما رو  به تصویر کشیده. نگاه کردن روزانه‌ی اخبار، برای بد شدن حال... گوش دادن به حرف های حوصله سر بر مردم، برای داشتن روزای مزخرف..‌. آرزوی مرگ کردن برای دیگران، برای فرار از زندگی... 
همه‌ی اینها به زیبایی و خلاقیت بسیار زیاد، تو این کتاب به کار رفته. استفاده از اسامی افراد واقعی باعث شده که اطلاعاتمون راجع به زندگی و مرگ آدمای مشهور هم بالا بره.


بعد از خوندن این کتاب چنان حالم خوب شد که گفتم اگه معرفیش نکنم به مردم خیانت کردم. 

دوستای قشنگم من این بار پیشنهاد نمی کنم این کتابو بخونین... بلکه مجبورتون می کنم! اگر هم نتونستم مجبورتون کنم ازتون خواهش می کنم لطفا این کتابو بخونین! 
به نظرم تغییرات آدمای تو کتاب، باید برای هممون رخ بده وگرنه روزامون تاریک و شبامون پر از کابوس میشه. 
این کتاب نسخه‌ی پی دی اف رایگان هم داره که می تونین دانلودش کنید. چون نثر روان داره درکش برای اکثر سنین آسونه ولی پیشنهاد من اینکه افراد بالای ۱۵ سال بخونن تا به زیبایی واقعیش پی ببرن. 
اگه کسی نخونده فوری بره دانلودش کنه. اونایی هم که خوندنش بیان ببینم نظرشون چی بوده و لذت بردن یا نه.