_من هم نا آرومم ‏،‏ و هم اینکه  مدار تفکرم دچار اختلال شده دلم میخواد که فرار کنم ‏.‏ 
این همون چیزیه که شماها بهش میگید غم و اندوه ؟
من باید چیکار کنم ؟
چجوری میتونم پیامد های این باگ رو خنثی کنم ؟


+این یه باگ نیستش‏!
این خودش نشون میده که سیستمات دارن درست کار میکنند‏.‏
واسه ی همین هم نیازی نیستش که فرار کنی یا بترسی ‏.‏
یه زن حامله با درد و زجر یه بچه رو به دنیا میاره هنر مندا هم برای اینکه بتونن هنر نمایی کنند ‏،‏ باید زجری رو تحمل کنند،‏
که از صدتا زایمان هم بدتره ‏.همه تو زندگیشون به یه دیوار برخورد میکنند‏.‏‏.‏‏.‏
و این حس بهشون دست میده که همه چیزو فراموش کنند و بزنند به چاک ‏.‏
ولی نباید فراموش بکنی که تو همینوقتا که دنیا باهات لج میکنه ‏،‏
اون روح درون بدنت داره سعی میکنه که یه چیزی رو به دنیا بیاره که بتونه اون دیوار رو خراب بکنه ‏.‏

هیچوقت هم فراموش نکن که حتی تو سخت ترین لحظات هم چیزایی مهمی وجود دارن‏.‏

 

ساکاتا گینتوکی/سوراچی هیده اکی